a style, or theme, is a consistent idea used throughout a room to create a feeling of completeness.

januar 12, 2011

To skoledager fullført. Nytt semester og siste semester, nervøs, men tar det med fatning. Tror jeg.
I dag er det studiedag og jeg har gjort alt jeg ikke skal gjøre på en studiedag. Sovet fire timer lengre enn planlagt. Tatt med monstervalpen til parken i stedet for å åpne bøkene. Ai ai.

Til slutt bestemte jeg meg for å ta tak i livet mitt, det nye året og fortsette med å prøve å bli den beste Mira jeg kan være. Viktig å starte i det små da, som for eksempel ved å ommøblere rommet.

Mye bedre! Min gigantiske enmanns-sofa har fått seg egen krok med vindusutsikt og støttebord.

Føles som et nytt rom, et nytt meg. Finfint!
bloglovin

I was supposed to study at home today, but it didn’t really work out that way. I slept for a bit longer than I was supposed to, walked the dog instead of opening the books and after a few hours I realised I have to do something to become the best Mira I can be. First step; change up my room. These are the after-pictures, I feel just as refreshed as my room right now!

7 kommentar to “a style, or theme, is a consistent idea used throughout a room to create a feeling of completeness.”

  1. Anne-Marte said

    fint rom!
    og – jeg elsker overskriftene dine!

  2. Hanne said

    Så koselig rom! :)

    Jeg lurte på om jeg kunne stille deg noen spørsmål om NKF? Har veldig lyst å begynne der selv, men er så usikker på om jeg vil gå grafisk design eller foto. Foto er egentlig det jeg interesserer meg mest for, men jeg bare lurte på om man må være veldig flink på forhånd? Du var jo utrolig flink før du begynte, så jeg bare lurte på om nivået på alle er så høyt? Blir veldig glad for svar :)

    • Bare å spørre om ting! :) Og svaret er nei, du trenger ikke kunne så mye på forhånd. Enkelte som begynner har knapt tatt i et kamera før og eier ikke et før de begynner på skolen. Vi begynner helt på scratch med blender, lukker og ISO, helt basic altså. Så ikke la det skremme deg fra å søke foto, nivået er ikke så veldig høyt til å begynne med. Blir (heldigvis) høyere etterhvert! :)

      • Hanne said

        Takk for svar! :) Okei, jeg bare tenkte siden det var opptaksprøver og sånn.. Men det er bra :) Jeg har gått media da, så kan jo litt, men føler meg ikke akkurat helt proff, hehe. Så det er sånn at du(som var veldig flink fra før) føler at du også har lært mye? Hvordan er miljøet på skolen og lærerne og sånn her i Bergen? Beklager hvis det blir mye spørsmål, hehe. Har veldig lyst å begynne, men har jo skjønt at det er vanskelig å klare seg som fotograf, så er litt usikker..

        • De første ukene følte jeg at vi gikk gjennom endel ting
          som jeg allerede kunne. Men det skader jo ikke med å få
          det repetert, så jeg har aldri følt at det har vært
          «kjedelig» på skolen sånn sett! Det er jo både positive ting
          og negative ting å si om læringsmetodene og innholdet i
          undervisningen, men det er jo veldig individuelt i forhold
          til hva man forventer og hva man ønsker å lære i løpet av
          de to årene.
          Miljøet på skolen er bra, det er jo både fadderuke og små
          eventer gjennom semesterne som gjør at man får være med
          litt fler enn de man går i klasse med. Dyktige lærere på
          foto, hva de andre utdanningene gjelder vet jeg lite om.
          Du har et godt poeng, det er vanskelig å klare seg som
          fotograf og jeg tror at alle som søker på en privatskole
          som koster såpass mye må tenke godt gjennom hvorvidt det
          er noe som de ønsker å satse på :)

  3. Renie said

    så utrolig fint rom du har:) drøm

Legg igjen en kommentar

