tonic water was used to prevent malaria in the 18th century, gin was added to make it less bitter.

januar 14, 2011

Nei, nå sier jeg stopp til hverdagen. Likte juleferie jeg.
Anyway, fredagskvelden er her og jeg tar med meg samboer Christina opp til Karl for å se på det nye rommet, spise middag og sørge for at de siste restene i gin-flasken havner sammen med tonic i glasset. Mmm.

Fra sist gang vi okkuperte rommet hans. Ha en fin fredagskveld alle!

I can’t say I enjoy everyday-life (yet), I enjoyed Christmas too much I guess. Well well, I’m taking roomie Christina with me to Karl’s house to eat dinner and make sure those last drops of gin are not wasted. Pictures from last time, have a great Friday everyone!

7 kommentar to “tonic water was used to prevent malaria in the 18th century, gin was added to make it less bitter.”

  1. mammmmmmmma said

    Kos dere en haug:)

  2. din kjære said

    Savner deg allerede ;) Gleder meg til kino i kveld! :)

  3. Veldig hyggelig og se hvilken TV kanal du har på Phillips’en din Mira! :-)

    MVH
    Dan
    The Voice

Legg igjen en kommentar

