dagbladet.no claims a readership of nearly 800,000 per day.

januar 17, 2011

Til slutt måtte jeg få meg et par vintersko som holdt mer enn en måned i sømmene. Ja til brune skinnstøvletter! Tror det var meningen de skulle gå til knærne.. men så går de ti centimeter mer enn som så på ei som er så kort som meg. Like greit.

Ooog.. litt morsomt å se ansiktet sitt på Dagbladet.no, i annonsebilaget til NKF. Innlegget om en typisk skolehverdag finnes fortsatt å lese her!

Nå tar jeg meg turen på treningssenteret for å ta min første time Zumba siden alle snakker om hvor fantastisk det er. Vi får se, og krysse fingrene for at vi i det hele tatt får banet oss veien sammen med alle de andre med nyttårsforsettene fortsatt presset hardt til brystet.

bloglovin

It had to happen eventually.. I had to get a pair of real boots that could keep the snow and rain out during the last winter months. I guess they’re supposed to be knee high and not thigh high, but since I’m so short.. oh well, works for me! Aaand.. I just saw my face on the front page of Dagbladet.no, as a part of the ad for my school. Fun!

26 kommentar to “dagbladet.no claims a readership of nearly 800,000 per day.”

  1. Thea said

    Elsker støvlettene !!

  2. mmaddiiee said

    du virker så utrolig fornøyd med NKF, og det virker forsåvidt også som fotolinjen byr på utfordringer og masse å lære. jeg sitter med et helt annet inntrykk av skolen etter et semester der, og jeg vet ikke engang om jeg vil fortsette.. tror kanskje jeg skulle ha valgt foto istedet.

  3. Pernille said

    Elsker hvordan det er sånne små detaljer ved antrekket ditt som får det til å se perfekt ut. Tviler på at det hadde vært like fint uten knestrømpene, for eksempel. :)

  4. K said

    Så kult å være i dagbladet! :D

  5. Oda said

    Flotte sko!! Også kjempe gøy å være i Dagbladet da :-D

  6. Hanne said

    Nydelige sko! :)

    Så gøy å være i dagbladet da :)

  7. Knutsvik said

    Grattiss! du har en flott blogg, M, og kommer til å nå langt som fotograf.

    Hepp!

  8. gratulerer! Så spennende :)

  9. Ingrid said

    Fine sko! De kledde deg! Jeg synes det er kult når de går over kneet! ;) Morro at du er med i Dagbladet!:D

  10. Hannah said

    Hvor har du fått støvlene! Jeg har sett overalt etter dem!

  11. Anonym said

    Trist! Har de nettside? Jeg ønsker å se på andre sko. Kan du gi meg link? Takk for hjelpen:)

Legg igjen en kommentar

