the term creature is derived from the widespread historical belief that all such things were created, as by a deity or deities.

januar 17, 2011

Mandag, jeg har dratt frem fleeceteppet jeg fikk til jul, fylt opp tekoppen med varmt vann og satt meg foran skjermen. Noen episoder med The Mentalist mens jeg jobber med dagens oppgave; tre fabeldyr laget i Photoshop.

Hehe.
Jeg er god på hudretusj og RAW-behandling, ikke like god på klipp og lim og.. å lage fabeldyr. Menmen, jeg jobber videre jeg, ønsker alle en finfin mandag!

It’s Monday, I’ve poured a big cup of tea and I’m going to spend the next hours making some kind of creatures in Photoshop for a school assignment. Here’s the result so far. Retouching and RAW-processing might just be my thing, this .. isn’t. Haha.

11 kommentar to “the term creature is derived from the widespread historical belief that all such things were created, as by a deity or deities.”

  1. heheh!! :)

    jeg synes dette bilde var utrolig morsomt!! :D

  2. Karen said

    Utrolig stilig oppgave!

  3. Monajenten said

    Syns det var knallbra, jeg!

  4. Hanne said

    hehe, syns det var stilig jeg :) :)

  5. Marianne said

    haha, sykt kult bilde!:)

  6. Hehe, takk alle sammen! :)

  7. Anne-Marte said

    wow, du er dyktig!

Legg igjen en kommentar

