six of the nine main cast members of skins us have never acted before.

januar 23, 2011

Så jeg har tatt helgen helt med ro.

Heeelt med ro. Under teppet, film og Cola Zero i glasset, jeg spiste til og med kokt torsk på lørdagskvelden.

Karl viste meg hvordan man lager ordentlige muffins.

Ordentlige. Med melisglasur, sjokoladesaus og grunndeig fra pakke.

Mmmmm.

Okei, nok muffins på bloggen for en måneds tid. Minst.

Jeg så også første episode av Skins US. Ble fryktelig skuffet, såklart. Amerikanerne har tatt en fantastisk serie og filmet den på nytt, valgt håpløse skuespillere og erstattet den homofile Maxxie med ei jente. EI JENTE. Er homofile gutter for sterk kost for amerikanerne?! Åh, jeg gråter nesten litt på innsiden og tror jeg kommer til å styre unna Skins US siden orginale Skins har en bit av hjertet mitt.

There’s not much to say about this weekend.. made sure to relax as much as possible, I’ve been wearing sweats and my glass was filled up with Cola Zero instead of white wine. I even had cod for dinner Saturday night. Karl took the time to show me how you make real cupcakes.. from a box. Looks very yummy though! Seen quite a few movies this weekend in addition to the first episode of Skins US. Let me say.. I’m disappointed. Very disappointed. They’ve taken a perfectly good show and made it into pure hell by choosing the worst actors ever and they even replaced gay Maxxie with a girl. A GIRL! Is a gay boy too much for the americans? I’m crying a bit on the inside right now and I think I just have to make sure to stay away from Skins US as Skins UK is so close to my heart.

13 kommentar to “six of the nine main cast members of skins us have never acted before.”

  1. Miss Jones said

    Jeg også, veldig teit kopi. UK versjonen er så mye bedre.

  2. AudM said

    ååååå var dte maxxie den siste personen skule være.. fatta ikke en drittt, fyyyyy så det sugte though..

  3. Miriam said

    Hele grunnen til at jeg likte Skins så godt første gangen jeg så det, var fordi det IKKE var amerikansk. Endelig en serie hvor ungdommer vises sånn som de faktisk er, og ikke en bildeskjønn, moralsk og prektig illusjon.

    Nei, det får heller bli repriser av UK.

  4. Helene said

    kjedelig med amerikanse remakes.. de blir liksom så prektige….

  5. veronica said

    originale skins!! åh ja. hjerte. (og femte sesong denne uka, kan ikke vente!)

  6. Katie said

    totally agree! us skins was HORRIBLE! :(

  7. Toyni (: said

    naam, de så gode ut :)

  8. Ine said

    OH MY GOD, I know!!! Jeg forventet ikke så mye av Skins US, men jeg ble fortsatt utrolig skuffet! Det er jo HELT identisk handling som Skins UK, bare med Amerikansk accent! OMG! Waste of money…
    Har også sett første episode av Skins UK season 5, litt skuffet av den også. Likte ikke de nye folkene, men jeg blir vell glad i de akkurat som jeg ble i Effy og Cook-gjengen…

Legg igjen en kommentar

