in many countries, tupperware products come with a lifetime guarantee.

januar 24, 2011

Mandag er dagen jeg handler for resten av uken, det er en fin måte å holde kontrollen på økonomien på og i dag ble det grønnsaker, kylling, tunfisk, cottage cheese og.. litt mer.

Et tips er å kutte opp alle grønnsakene og putte dem i lufttette plastbokser i kjøleskapet! Det tar ikke så lang tid å lage mat siden alt er oppskjært allerede og det er mye enklere å sørge for at grønnsakene blir spist og ikke ligger der og blir grønne og pusete.

De holder seg dessuten mye lengre. Namnam!

Monday is the day I go grocery shopping for the whole week, that way I don’t spend more than needed, or.. more money that I can afford to spend at least. My tip is to sit down and cut all the vegetables, then put them in plastic boxes in the fridge. Eating your veggies just became so much more simple!

13 kommentar to “in many countries, tupperware products come with a lifetime guarantee.”

  1. Bente Iren said

    Ganske så smart måte å gjøre det på det der ^^, Sjølv fryser eg ned brød, så må eg tine det opp kvar gang eg skal ha ei skive.. Eter det ikkje så ofte at det er mulig for meg å ete opp eit brød før det blir muggent :P

  2. siwlie said

    Åhh, så smart.

  3. Thea said

    Haha det er akkurat det vi gjør, og vi har AKKURAT de samme boksene:P

  4. Tonje said

    det var virkelig genialt!

  5. Cecilie said

    Smart tips, dette er hva jeg kaller strukturert! =) JEg handler nok litt for mye, litt for ofte hehe

  6. Ingrid said

    Så lurt! :)

  7. Mamma said

    Jeg liker det jeg ser:)

  8. Lady Netta said

    Veldig smart tips, det skal jeg absolutt begynne å gjøre :)

  9. […] å ha lest søte Mira sitt gode tips til å spare tid i den travle hverdagen, har jeg hver mandag kjøpt inn grønnsaker […]

Legg igjen en kommentar

