because of its small size and durable nature, glitter is a persistent environmental pollutant.

januar 29, 2011

Jeg har brukt lørdagen på skolen jeg! To søte elever fra Face Stockholm trengte noen enkle portretter som viste arbeidet deres og da var jeg der med kamera og nøkkel til studio.

Øyenskygger og hårspray i massevis, jeg trodde jeg brukte lang tid på å legge sminken min, men nei, egentlig ikke. Men så fine modellene ble til slutt!

Underveis i prosessen, elsket de røde kreppene mot de lyse vippene, jeg vil også ha fregner. Kanskje jeg får lov til å poste de endelige bildene når de er klargjort?

I’ve spent a few hours at school today since two students from Face Stockholm needed to get their work photographed in studio. Here’s a peek from the make-up session! I wish I had red hair and freckles! Maybe I’ll be able to post the photo’s when they’re done?

2 kommentar to “because of its small size and durable nature, glitter is a persistent environmental pollutant.”

  1. Thea said

    Å håper du får lov! Det så kjempebra ut :D

Legg igjen en kommentar

