japan is the biggest tuna consuming nation.

januar 30, 2011

Jada så. Neida så. Jeg skulle egentlig ha en rolig helg, men så kan man liksom ikke si nei når man får et vinglass i hånden og spørsmål om man kan ordne håret og putte på maskaraen for nå er det utelivet som venter.

make gif

Jada, en rolig helg ble heller dansing og hvitvin med obligatorisk webcam-gif for å illustrere hvor fornøyd jeg er når jeg får lov til å styre Spotify helt på egenhånd. Etterfulgt av en søndag tilbrakt på gulvteppet til Christina, tunfisksalat på tallerkenen og enorm skuffelse når vekten på 7-eleven var ødelagt slik at jeg ikke fikk lov til å kjøpe smågodtposen jeg hadde plukket meg. Jo, du leste riktig. Ingen bringebæroglakrishodeskaller på Mira og akkurat der og da hadde jeg lyst til å skrive kjeftebrev til 7-eleven-ledelsen med et par egenlagde gloser. Men siden jeg er snill og søt så sier jeg takkhadebra og spiser mer tunfisk i stedet.

I was supposed to stay in last night, but Karl gave me a glass of wine followed by a night out on town. Here’s a tiny gif saying all about how happy I can be if I’m able to play my music without interruption.

5 kommentar to “japan is the biggest tuna consuming nation.”

  1. Miriam said

    Herregud, jeg har jobbet lenge på deli de luca, og hadde vekten vært i stykker hadde jeg garantert gitt deg godteriet for sånn 10 kr! Vi har en kode som heter diverse hvor en plotter inn selvvalgt sum.

    Hadde jeg vært deg hadde jeg løpt ut med det. :D

  2. Thea said

    Du er den søteste! Høres ut som en koselig helg, men så skuffende med det godterriet haha, da hadde jeg blitt lei meg!

  3. Monajenten said

    Herregud jeg hadde blitt dritforbanna! Det er da ikke din feil at vekten er ødelagt?!!!! Kjenner jeg er irritert nå, haha:-D

Legg igjen en kommentar

