ultra sheer; a fine denier fiber which gives the ultimate in sheerness.

februar 2, 2011

Sorte, gjerne med mønster, jeg liker strømpebukser jeg.
Fra nyttårsaften hvor vi var tre jenter med tre forskjellige.

Stockings, I just love them. From New Years Eve.

4 kommentar to “ultra sheer; a fine denier fiber which gives the ultimate in sheerness.”

  1. veronica said

    jeg elsker strømpebukser, jeg! spesielt den på bilde 2.

  2. å ja jeg liker også strømpebukser^^ fine bilder!

  3. Ingrid said

    Jeg og, spesielt nr to:) men jeg trenger sorte, enkle selv. Finner de aldri når jeg trenger de! Ellers er det hull :P

Legg igjen en kommentar

