as a person’s temperature increases, there is, in general, a feeling of cold despite an increasing body temperature.

februar 9, 2011

Ja da så, nei da så, det måtte jo komme til slutt. Verkende ledd, tungt hode, feberprikker i fingrene og et ønske om å sove i hundre år. Au. Au au.

(Beskrivende bilde, ja, jeg vet)

Så nå pleier jeg meg selv. Presentasjon på fredag og jeg kan ikke være syk. Kan rett og slett ikke. Jeg og Christina snakket om at når vi var små så kunne vi bestemme oss for å bli friske selv med førti i feber og vi ble det. Fordi vi ønsket å gå i den kule jenta i klassen sin bursdagsfest eller vi skulle få oppleve Tusenfryd for første gang. Kanskje jeg bare kan bestemme meg for å ikke bli syk også blir jeg ikke det. Ja?

I mellomtiden er det te med suketter og proteinbar med sjokoladesmak. Sukk.

It had to happen at some point. Headache and joint pain, it feels like lying in bed all day long is right around the corner. Ouch. I really don’t have the time to be ill right now, I’m trying a bit of wishful thinking to get this bug to move away from me.

9 kommentar to “as a person’s temperature increases, there is, in general, a feeling of cold despite an increasing body temperature.”

  1. Andrea said

    Da er vi to, god bedring til oss begge :)

  2. veronica said

    Jeg og.

    God bedring!

  3. siwlie said

    Huffa, god bedring, ble det for mye vannsprut i går ;)

  4. Birgitte said

    Tankekraft. Tenk positivt på at du blir frisk, og thadam så blir du det. Forhåpentligvis og som regel funker det. Vær glaad. Du er pen forresten.!

  5. Ingrid said

    Ditto, hadde førti i feber i natt. Grusomt!

  6. Tusen takk alle sammen!

  7. stakkars:( (men du har en stjerne i pannen da, da går det nok bra til slutt!^^)
    God bedring!

Legg igjen en kommentar

