australia has almost 2000 wine producers, most of whom are small winery operations.

februar 12, 2011

Hey, noen vil vite litt mer inngående om hvordan fotoutdanningen jeg går på er lagt opp? Ta en titt på dette innlegget som jeg har skrevet på NKF-bloggen.

I går tok jeg med meg sykdommen i veska og dro på besøk til Karl med monstervalpen under armen. Her har jeg plassert meg i sengen med de nye IKEA-putene hans i ryggen, jeg har handlet inn Skyr og bringebær, sovet og spist Paracet, vært sikkert verdens verste jente å ha på besøk. Men sånt må man tåle.

Syk eller ikke, i kveld skal jeg feire overstått kunstoppgave-presentasjon med fine venner og Ken Creek. Og jeg gleder meg. Ha en fin lørdagskveld alle!

Still not feeling too good, but I’ve made my way over to Karl’s apartment to rest my head on his newly bought pillows. Tonight I’m going to celebrate that my presentation of my art project is over, with Ken Creek and good friends. Have a great Saturday everyone!

Legg igjen en kommentar

