skyr was originally discovered by accident.

februar 12, 2011

Hadde jeg vært rik hadde jeg spist bringebær og Skyr til frokost hver eneste dag.

Når jeg blir stor skal jeg bli rik.

I would have to be rich to eat rasberries and Skyr every morning. Let’s hope I’m going to be rich one day.

10 kommentar to “skyr was originally discovered by accident.”

  1. veronica said

    åh. verdens beste frokost!

  2. Andrea said

    Åh…det så godt ut! Må jeg prøve en gang…:)

  3. Jeg synes vaniljeskyren er helt fantastisk, jeg. Det er snadder det ;)

  4. Bestem Deg said

    Først må du tenke deg frem til hvilket språk leserne dine leser og skriver i, så kan du bestemme om du skal skrive på norsk før du så prøver deg på engelsken. Irriterende når du skriver i begge språkene, særlig når du suger på engelsk.

    • Jeg skriver norsk i all hovedsak, men jeg har noen engelske lesere som gjerne vil ha en liten oversetting, så da gjør jeg det for deres skyld. Bare å slutte å lese det engelske – eller norsken for den del – om det plager deg ;)

Legg igjen en kommentar

