since the 19th century, handwritten valentines have given way to mass-produced greeting cards.

februar 14, 2011

Happy Valentines alle!
(Jada jada, markedskrefter og kjærligheten er viktigst alle de andre dagene i året, men jeg syns nå dagen er søt jeg da)

Jeg har ikke sovet i natt, jeg har bitt i puta mi mens smertene har jaget hodet mitt, trodde til slutt at det var over når trommehinnen sprakk, men så begynte det andre øret å gjøre vondt. Så nå er jeg sliten, sliten av ørebetennelse, sliten av ingen søvn.

Så jeg forsøker å distrahere meg selv og kikker på juryeringen av Norges Fotografforbund sin landskonkurranse, veldig interessant! Kan sees her.

Happy Valentine’s Day everyone! Havn’t slept at all this night as my ear infection just got worse through the night, but hopefully you’re having a better day than me.

2 kommentar to “since the 19th century, handwritten valentines have given way to mass-produced greeting cards.”

  1. Mamma said

    Stakkars

Legg igjen en kommentar

