when the middle ear becomes acutely infected, pressure builds up behind the eardrum.

februar 14, 2011

Jeg har hatt en så fin helg og etter et døgn under dynen så følte jeg at det var i orden å ta noen glass hvitvin og feire overstått kunstoppgave. Vi var til slutt fem av oss, vi spiste grønnsaker med kesam, danset til vi falt sammen fordi det begynte å bli lyst ute.

Jeg var kanskje ikke helt klar for å friskemelde meg, for i dag har kroppen blitt tyngre og tyngre å løfte ettersom ettermiddagstimene har gått forbi. Og nå er ørebetennelsen et faktum. Men jeg har i alle fall en veldig, veldig fin helg å tenke på mens jeg ligger her og biter i puta mens smertene i øret blir sterkere og sterkere.

Had a few glasses of white wine with friends yesterday because I was feeling better. I guess I shouldn’t have, because I’m getting worse by the hour now and I can add ear infection to my list of symptoms. At least I have a great weekend to look back!

6 kommentar to “when the middle ear becomes acutely infected, pressure builds up behind the eardrum.”

  1. Aina Birgitte said

    God bedring i alle fall. Hvitvin er alltid godt!:)

  2. Camilla said

    Bor ikke du og Karl sammen lengre, eller har dere aldri gjort det?

  3. Camilla said

    Men dere er fortsatt kjærester? :)

Legg igjen en kommentar

