comfort; contentment, ease.

februar 16, 2011

Nå har det gått en uke med vond kropp og dager under dynen..

.. la meg bare si at jeg er uendelig glad for at jeg har en monstervalp som slikker meg bak øret når det verker ..

.. og legger labbene i fanget mitt når jeg er sliten og lei og hun vet jeg trenger trøst..

.. samtidig som hun ikke klager når turene ute i snøen blir kortere enn vanlig.

Sånn, litt kjærlighet fra meg til henne til dere, bare fordi det er midt i uken og det er fine ting å finne rundt seg på en onsdag også.

It’s been a week of feeling like crap and I’m tired of staying in bed. I have to appreciate the good things though, like having a monster puppy by my side that puts her head in my lap when she knows I need some comfort and that doesn’t get all crazy on me even though her walks are shorter than normal. A bit of love from me to her to you today!

8 kommentar to “comfort; contentment, ease.”

  1. Jeanette M said

    Fine bilder, du er veldig vakker, og hunden er utrolig søt! God bedring :D

  2. V said

    Ikke for å være kjip, men synes bloggen din har blitt litt «kjedeligere» enn før. Savner kreative bilder og kanskje flere oppgaver fra fotograferinga dere gjør på skolen :) men fintflott uansett

  3. Thea said

    Dette høres kanskje litt rart ut men, dere kler hverandre så godt! haha verdens søteste hund og jente :)

Legg igjen en kommentar

