one of randy newman’s biggest hits was written from the perspective of a lunatic who hates short people.

februar 18, 2011

Jeg har fullført et av målene jeg satte for meg selv og oppdatert salgsbloggen som du finner her, blandt annet med denne superduperfine fuskepelsen som jeg forelsket meg totalt i men som jeg dessverre må selge fra meg fordi jeg er så lav at den ikke passer.

Short people got no reason to live.. and so on. Sukk. Anyway, håper den kan finne et annet hjem! Kommer til å oppdatere mer i løpet av helgen siden jeg trenger å samle inn kroner der jeg kan..

..særlig etter jeg har vært hos legen og tømt kontoen i bytte mot det jeg skal kose meg med i kveld. Antibiotika. Nesten en uke med ørebetennelse og det er ingenting annet å gjøre enn å svelge piller og håper det hjelper. Kryss fingrene.

I’ve updated my sales blog, take a look here. Still not feeling better from my ear infection and I had to go to the doctor today, now I’m just crossing my fingers for these pills to work!

4 kommentar to “one of randy newman’s biggest hits was written from the perspective of a lunatic who hates short people.”

  1. Nei uffda! Den som er så fin! Den er nok for liten til meg er jeg redd, jeg håper den får et godt hjem :)

  2. Marianne said

    hehe herlig selvironi ;)

Legg igjen en kommentar

