research has shown that direct injections of cortisol or epinephrine help the storage of recent experiences.

februar 18, 2011

Mitt rom, deler av meg.

Coca-Cola-kalenderen jeg fikk av Karl. Fordi jeg elsker vintage Coca-Cola-reklame.

Bilder fra en middag ute med lillesøster. Fordi den dagen var veldig veldig bra.

Stativ med de plaggene jeg bruker mest. Fordi jeg har for mye fint til å kjøpe meg skap.

En stabel bøker fra de siste par årene. Fordi jeg bør sette meg ned og lese mer.

Kjøleskapsmagnet på vedovnen. Fordi jeg fikk den av min kjære mamma.

Inspirasjonsvegg med favorittfotografi av Oddleiv Apneseth. Fordi foto er alt.

My room, pieces of me. A vintage Coca-Cola calendar because I love vintage Coca-Cola ads. Pictures from one of the best days last year. Clothes on a rack instead of in a closet, I have too many pretty clothes to hide them. A collection of books, because I should read more. A magnet given to me by my mom. A collage of photographs because photography is what I love the most.

10 kommentar to “research has shown that direct injections of cortisol or epinephrine help the storage of recent experiences.”

  1. Hanne said

    Så mye fint! Herlig :)

  2. Karoline said

    Fine bilder!
    Elsker titlene du har på innleggene dine.

  3. Er det den fine juksepelsjakken fra asos jeg ser? Den du linket til for en stund tilbake? :)

  4. digger slike vintage kalendere og plakater selv fra coca cola! :)

  5. Jeanette M said

    Åh, jeg elsker de coca cola-reklamene! Likte også godt bildene på veggene dine :)
    Ser for meg at du har et veldig fint rom!

Legg igjen en kommentar

