frequent and regular physical exercise boosts the immune system.

februar 20, 2011

La meg bare si: fy søren, for en helt utrolig bra dag! De siste to ukene har vært litt mørke, jeg har vært syk og det har vært snø og kaldt, men i dag begynner endelig antibiotikaen å virke i kroppen, det er sol som skinner inn vinduene mine og jeg..

..jeg har vært på trening første gang på to uker! Helkropp styrketrening, brystmusklene verker og jeg elsker det.

Nå skal jeg sette på høy musikk og vaske leiligheten, håper dere har en superduperfantastisk søndag :-)

This is the best day in a very long time! The past two weeks have been quite depressing, it’s been so cold outside and I havn’t been feeling good at all. Today I feel better though, I even spent the past hour and a half at the gym! As you can see the sun is shining and I’m going to clean the house while listening to loud music. Wish you all a great Sunday!

4 kommentar to “frequent and regular physical exercise boosts the immune system.”

  1. Thea said

    Så bra at du endelig er på bedringens vei!

    Ha en strålende søndag :)

  2. Anonym said

    Bildene. Dine. Er. Fantastiske. Favoritt blogg #1!

Legg igjen en kommentar

