when suprised, eyebrows are raised so they become curved and high.

februar 22, 2011

I dag kom jeg hjem til en overraskelse i posten.

En veldig veldig fin overraskelse.

En stor konvolutt fylt av små pakker, fra min mamma. Siden jeg har vært syk så syns hun at jeg burde få en kjole og mange, mange strømpebukser i posten. Jeg er heldig.

Takk mamma!

I found a packet from my mom in the mail box today, she sent me a new dress and lots of stockings, she knows how to cheer me up! Thanks mom!

18 kommentar to “when suprised, eyebrows are raised so they become curved and high.”

  1. Linn said

    Så koselig! Jeg vil også ha pakke hjemmefra :p

  2. Drea said

    Aw, så koselig! Det fortjente du vet du! Masse god bedring, håper du blir frisk snart! Det suger å være syk over lengre tid! :)

  3. Så heldig du er, mammaen din må nesten være verdens snilleste!

  4. Monajenten said

    Åhhhh så koselig:-) Snilleste mammaen din<3 Håper formen er bedre!

  5. Silje said

    Det bildet på øverste bilde var utrolig kult! Hvor er det fra?

  6. Anonym said

    Du er ekstremt god til å ta bilder! Har du et megadyrt kamera eller handler det mest om teknikk? Kan man få til slike bilder med et helt vanlig speilreflekskamera uten noe ekstra bra linse?

    • Det ligger så absolutt i teknikken så lenge man har et kamera med manuelle funksjoner og lyssterk linse. Les litt om blenderåpning, lukkertid og ISO og du er på god vei :)

  7. marchi said

    Så koselig:) Er gøy å få pakker i posten, bare synd det skjer så sjelden :)

  8. Ingrid said

    Så utrolig koselig! Jeg vil og:) Få se hva du fikk :D

  9. Ingrid said

    Oppdatere salgsbloggen igjen?

  10. Linn said

    Må bare si det, nå får jeg jammen pakke hjemmefra også! :D

Legg igjen en kommentar

