around the equinoxes the day is almost 14 minutes longer than the night at the equator.

februar 23, 2011

Tre fine ting før jeg sier god natt etter en lang og kaotisk dag:
1. Så flinke dere har vært til å handle fra salgsbloggen, den ble halvert på noen bittesmå dager og det liker jeg! Og ikke minst liker min sultne konto det!
2. Jeg hører igjen. Ja! Etter to uker med ørebetennelse og uten mulighet til å få med meg de små frasene som er så viktig for at samfunnet går rundt (for eksempel «kan jeg komme forbi?», «vil du ha pose?» og «hei, du mistet noe») så er den endelig tilbake. Kanskje kan jeg nå slutte å velte varer i butikken og ikke gå i veien for alle og enhver.
3. Jeg har hatt en superduper treningsøkt i dag, to uker uten styrketrening ødela ikke alt jeg har jobbet med siden jul og jeg begynner til og med å se fremgang! Det er muskler i meg og, selv om jeg ikke har sett dem på en stund. Yey!

Three small, but good, things before I go to bed after a long and stressful day; I sold half of the items in my sales blog the past few days, thank you! I got my hearing back and finally I can stop bumping into everyone (because now I know they are there). I had an amazing workout today and I’m starting to feel that all the hard work is finally paying off.

Legg igjen en kommentar

