aside from water, protein is the most abundant molecule in the body.

februar 24, 2011

Jeg tror jeg handler mer i utenlandske nettbutikker enn jeg gjør i butikker hjemme, sånn bortsett ifra Rema 1000 rett rundt hjørnet da. Jeg er fryktelig lei av det dårlige utvalget i norske butikker og surfer gjennom nettbutikk etter nettbutikk for å finne nye produkter, utvide horisonten litt, prøve noe annet. Etterhvert har jeg funnet enkelte varer som jeg bare ha, som har fast plass i skapet.

Nå har jeg forelsket meg i iHerb.com, samt altfor mange produkter, som for eksempel..
– flytende Stevia, søtningsmiddel som finnes i mangemange smaker, blandt annet English Toffee som er min favoritt
– proteinbarer, jeg liker Chocolite fordi den er sukkerfri samtidig som den har 9 gram protein per bar
– ting jeg bruker i baking, som Yaconsirup og kakaopulver, billigere enn hva det koster på helsekosten
– ooog de litt mindre sunne varene som jeg kanskje kunne droppet, men som jeg kjøper likevel

Veldig mange utenlandske nettsider har skyhøye fraktkostnader, slik at det man ender opp med er å betale to-tre dobbelt så mye som vareverdien i frakt. Og det er jo kjedelig. Jeg liker iHerb, for de har frakt til en fin og billig penge, jeg slipper å føle meg som om jeg er ranet av posten. Herlig.
Om du bruker koden JAK227 så får du $5 rabatt på første bestilling. Jey!

I can’t help it, but I think I’m in love with iHerb.com. Like all the rest of the world I guess. Here’s some of my favorites, use the discount code JAK227 and you will get $5 off your first purchase.

8 kommentar to “aside from water, protein is the most abundant molecule in the body.”

  1. B said

    Gøy å se at man ikke er alene om å handle mat fra utlandet! De fleste rundt meg synes jeg er rar som ikke handler noe annet enn grønnsaker i matbutikken her hjemme. :p Stevia English Toffee er min favoritt også! Slår vanilla creme og chocolate ned i støvlene.

  2. Marianne said

    Åh, jeg elsker Iherb! har et lavkarbokosthold, som fort kan bli svindyrt hvis jeg handler i norsk helsekost, helt sykt hvor overpriset og dårlig utvalg sånne matvarer er i Norge!

  3. Hei:) jeg skal kjøpe 8 par sko på amiwearclub, og det blir tilsammen på 100,92 dollar. men står ingenting om frakt osv. lurte på om du visste noe om dette? så du hadde skrevet om det på den gamle bloggen din.

  4. […] smaker veldig veldig bra med proteinbar til frokost. Det er vel akkrat slik en søndags morgen skal […]

  5. […] nervos about the flight maybe! Right now I’m enjoying a cup of Options hot chocolate with my protein bar before the last work out before I leave, hey squats and deadlifts. Enjoy your Sunday’s […]

Legg igjen en kommentar

