from 1992 until july 2010 over two million micra cars were built in europe.

februar 27, 2011

Det har skjedd lite, stort, smått og ingenting i helgen, noe som har gjort at jeg har vært litt fraværende, men nå er det søndag og jeg er plantet i sengen med pc i fanget igjen.

En av de større tingene som har skjedd..

..er at Karl har kjøpt seg bil!

En finfin og svart Nissan Micra!

Jeg og Christina fikk sitte i den på lørdag, teste den på veien, vi kjørte til Åsane og alle andre steder som vanligvis krever busskort og stor tålmodighet.

Og jeg fikk en låne en av nøklene til å ha i nøkkelknipet mitt, ikke så veldig ulik den gamle Nissan-nøkkelen som jeg fortsatt har der som minne om bilen som ikke ble så gammel som den burde ha blitt.

Been a bit busy with nothing and everything this weekend, but now I’m back. Karl bought a car this weekend by the way! A pretty awesome Nissan Micra is in his drive way now, and here’s some pictures from the first ride around in Bergen on Saturday.

7 kommentar to “from 1992 until july 2010 over two million micra cars were built in europe.”

  1. Annie said

    Er dere fortsatt sammen? Du og Karl, mener jeg? Selv om det kanskje ikke er noe vi har noe med… Dere er jo så fine.

  2. Thea said

    Jeg elsker smilet ditt! og så gøy med bil! :D

  3. din kjære said

    Yes vi er sammen ! :)

  4. Solfrid said

    Du er så fiin når du smiler så stort :D
    Gratulerer til Karl med ny fin liten bil!

Legg igjen en kommentar

