break; to interrupt or cease one’s work or occupation temporarily.

februar 28, 2011

Det er rart å ha ferie.
Det er vinterferie fordi skolen bestemte seg for at dette året var en fin tid å begynne med vinterferie på. Så da ble det slik.

Når det er vinterferie så må man forsøke å gjøre ting som er ferie-ish selv om man har hundretusen ting å gjøre ellers. Så jeg presser inn ting her og der som er litt ferie-ish. Som for eksempel:

..sove en halvtime midt på dagen, bare fordi jeg kan.
..ha litt ekstra tinte bringebær i skålen med skyr.
..ta på meg en joggebukse i stedet for trange jeans.
..dra på trening om morgenen når alle andre er på vei til jobb.
..ignorere at åtte timer er mengden søvn jeg egentlig trenger.

Jeg liker ferie jeg.

I have a week off school right now and it feels.. weird. But I’m trying to do some of the things that make vacation into vacation, like adding those extra rasberries to my lunch, wearing tights instead of jeans, working out in the morning when everyone is on their way to work, ignoring the fact that I need eight hours of sleep to function. I think I could get used to this!

12 kommentar to “break; to interrupt or cease one’s work or occupation temporarily.”

  1. Monajenten said

    Ferie er aldri dumt:-D

  2. siwlie said

    Jeg er så misunnelig. Skulle gitt mye for å ha ferie akkurat nå

  3. Marianne said

    jeg også vil ha ferie ;) enjoy!

  4. Linn said

    Jeg må helt ærlig innrømme at denne typen ferie blir for kjedelig. Jeg trasker bare rundt i Bergen uten mål og mening føler jeg :p

  5. Jeg savner vinterferier, mange år siden sist nå… :) Nyt det!

  6. Vinterferie er et bra konsept. Særlig hvis man får godteri:)

Legg igjen en kommentar

