twelve hasselblads remain on the lunar surface to this day.

mars 1, 2011

I går var jeg i studio, det fløt olje over hele gulvet og jeg gleder meg til den dagen jeg har mitt eget studio. Om en trillion år selvfølgelig.

Bildene tok jeg med Mr. Hassy, så det blir en stund til jeg får se bildene, men her er i alle fall et testshot av den vakre modellen:

Som var Mona denne gangen.

Nå: supersterk kaffe + bilderedigering!

Can’t wait until I have my own studio.. one day. Yesterday the floor was covered in cooking oil (?!?), but at least I got to take some portraits of beautiful Mona. Mr. Hassy was my camera of the day, but here’s a test shot. Now: black coffee and Photoshop!

6 kommentar to “twelve hasselblads remain on the lunar surface to this day.”

  1. Monajenten said

    Er du sprø? :-O Jeg ser jo helt gal ut:-P Fikk du vekk all oljen?

  2. Hanne said

    Herregud! Det er jo Fine-Mona! Hurra! Gleder meg til å se bildene!

Legg igjen en kommentar

