february.

mars 2, 2011

Andre måned i 2011 har forsvunnet. Februar startet med å ta med meg gode rutiner fra januar..

..nemlig treningen.

Jeg tok frem kamera og gjorde stuen om til et basseng.

Så kom sykdommen, ørebetennelsen og forkjølelsen..

..som satte meg ut i to og en halv uke til tross for at jeg forsøkte å ignorere den.

Jeg fikk en ny obsession..

..og postet litt oppskrifter her og der.

Februar viste meg litt sol og jeg ble glad.

Det hjalp også å få en uventet overraskelse i posten.

Jeg gjorde mye rart i skolesammenheng, noe mindre seriøst..

..og noe mer seriøst.

Nå er mars her og jeg har mye fint å oppleve før neste månedsoppsummering kommer.

A summary of February. I continued to live a little better by exercising and eating healthy, I had an ear infection that made half of February not as good as I should have been, I did crazy things at school (and some not as crazy), I posted a few recipies and now March is here already.

4 kommentar to “february.”

  1. Thea said

    Ser ut som du har hatt en fin måned :) liker sånne oppsumeringer!

  2. andrea said

    jeg liker slike månedsoppdateringer! og dette hørtes ut som en fin måned til tross for sykdom.

Legg igjen en kommentar

