at one time it was common for a parent’s passport to include the names and photos of his or her children.

mars 5, 2011

Hva gjør jeg i dag?
Jo, jeg pakker.

For tidlig, tidlig mandag morgen reiser jeg til Southampton, UK!

Fire dager sammen med resten av fotoklassen og en fotoklasse på en skole der borte, jeg gruer meg litt til å bruke de dårlige engelskkunnskapene mine igjen, men så gleder jeg meg veldig til å komme meg bort litt, se noe nytt.

Viktig å ikke reise uten en dings som gjør det mulig å lade telefon og kamerabatterier!

La oss bare håpe jeg kommer meg inn i landet i det hele tatt da. Bare se på passbildet mitt! Sytten år, ravnsvart hår, mørk øyensminke.. haha!

Jeg har forandret meg litt på seks år, jeg kan i alle fall ikke se likheten. Oh well, tilbake til pakkingen!

Today I’m packing my bags! Early Monday morning I’m leaving for Southampton, UK with the rest of the class. Let’s just hope they accept my passport, I sure have changed the past six years, haha.

6 kommentar to “at one time it was common for a parent’s passport to include the names and photos of his or her children.”

  1. Hilde said

    Det var litt av en forandring! Men joda, det er jo deg. God tur, kos deg masse! :)

  2. Så koselig, du får kose deg masse!

  3. Linn said

    Shit, det ligner jo ikke litt på deg engang :p God tur til Southampton! Ta masse fine bilder og vis til oss blogglesere når du kommer tilbake til kalde Bergen ;)

Legg igjen en kommentar

