southampton is named the ‘green city’ as it is graced with green spaces and parks.

mars 12, 2011

I går kom jeg hjem fra Southampton, jeg har sett sol og sovet altfor lite, jeg har prøvd meg på storformatkamera og drømt meg bort på TopShop, jeg har hatt fire og en halv veldig veldig fine dager.

Jeg har mange bilder og mye og fortelle, alt kan ikke tas i en post så det får komme litt her og der i stedet. Først skal jeg pakke ut, spise engelsk godteri, kose monstervalpen bak øret.

I just came home from Southampton, I’ve had such a good time. I’ll post a few (or many) posts about it later as it’s too much to put in just one, but first I’m going to put my clothes back in the closet and give the monster puppy a big hug (or two or three).

6 kommentar to “southampton is named the ‘green city’ as it is graced with green spaces and parks.”

  1. Monajenten said

    Så bra å høre at du har hatt en fin tur:-) Men du må rette på overskriften sånn at det ikke står «Aouthampton» ;-)

  2. må si jeg har blitt så glad i bloggen din, fantastisk! :) Elsker designet ditt også, åhh hærlig…hehe!
    v.h.AYJA

  3. Linn said

    Så mange fine bilder! Gleder meg til å høre mer om turen! :)

Legg igjen en kommentar

