new is an adjective referring to something recently made, discovered, or created.

mars 19, 2011

Det er rart hvordan ting forandrer seg. Som regel så sakte, som regel så subtilt at man ikke legger merke til det. Før man står der en dag og ting er annerledes og man var aldri klar over at det gikk i den retningen engang.

Ting er annerledes nå.
Jeg er tjuetre og for første gang på mange år så er jeg uten kjæreste. Singel.

En dag fant vi ut at dette noe har endret seg, vi ble enige, vi fant slutten på noe og starten på noe annet. Jeg har fortsatt min beste venn i livet mitt, jeg har et menneske jeg stoler på, et menneske jeg er glad i. Min beste venn, bare ikke kjæresten min lenger.
Så nå er det der ute, ingen hemmelighet. Jeg starter noe helt nytt fra nå av.

Things change. Everything change. I’m 23 years old and for the first time in years I don’t have a boyfriend, I’m what they call.. single. We agreed that being best friends is what is right for us.

9 kommentar to “new is an adjective referring to something recently made, discovered, or created.”

  1. Thea said

    åå .. :( så trist! men jeg skjønner dere også, og det er bra dere fortsatt er venner!

  2. Silje said

    Jeg var der for snart to år siden. Singel etter nesten seks års samliv. Trodde jeg skulle dø av skrekk. Men man overlever jo alltid :)

    Som Elling sa i en av bøkene/filmene: Ting går ikke over, de går over i noe annet.

    Litt sånn som du og din «nye» bestevenn :)

  3. Jeg kjenner meg så igjen. Jeg er 22 og singel før første gang i livet mitt. Fikk kjæreste da jeg var 17, og vi var sammen i fire år så jeg har ikke helt prøvd ut singellivet før nå. Du burde ta den tiden du trenger, etterhvert vil du finne ut at det kan være en kjempe spennende tilværelse. Det er så viktig å like seg selv og bli trygg på den man er. Savn etter en kjæreste vil komme men ikke nødvendigvis han. Håper du har det bra og at det var et brudd uten dramatikk :)

  4. Marianne said

    skjønte nesten det utifra noen tidligere poster .. ;) står oppi en masse forandringer selv nå, det er en 50/50 blanding av skremmende og spennende!

  5. Monajenten said

    Lykke til som singel på livets landevei:-)

  6. Takk for alle kommentarer, det setter jeg pris på :)

  7. Lady Netta said

    Åh, det var jo leit å høre. Men det er på en måte godt når man finner ut av slikt også, at begge er enige, og at ting var bra da det varte :) Lykke til som singel, det er ganske morsomt det og.

  8. […] Mars var måneden for store forandringer, jeg ble singelMira. […]

  9. […] Mars var måneden for store forandringer, jeg ble singelMira. […]

Legg igjen en kommentar

