the sun is a g-type main sequence star comprising about 99.8632% of the total mass of the solar system.

mars 19, 2011

Jeg våknet opp til sol, brukte tjue minutter på å få på sminken og klærne, dro på café med to venner.

Jeg lot som om det var varmt nok til å drikke Cola light med isbiter.

Fine venner, eller hva?
I dag er det tid for å få besøk i leiligheten, drikke litt av drikken jeg kjøpte på tax-free, kle på meg den nye kjolen fra Topshop, sørge for at Robyn blir spilt minst femten ganger.

Some pictures from today. Now it’s time to clean up and get this apartment ready for a little get-together with friends and my new dress from Topshop.

3 kommentar to “the sun is a g-type main sequence star comprising about 99.8632% of the total mass of the solar system.”

  1. haha, jeg blir alltid syk om våren fordi jeg later som om det er varmt nok til å gå i sommersko (bare man overser snøen, forsvinner den, tenker jeg^^). Av og til må man bare bestemme over klimaet selv:p

  2. Drea said

    Herlige øyeblikksbilder! :D

Legg igjen en kommentar

