asda is known for memorable famous marketing campaigns.

mars 21, 2011

Jeg likte matbutikkene i England. De har alt. Alt.

Hei kylling!

Mariann fant chipsposer på størrelse med seg selv.

Deretter ble vi kastet ut fordi vi hadde tatt for mange bilder, men jeg hadde i alle fall litt i handlekurven:

Åh, jeg savner England. Spesielt siden jeg nettopp har vært på Rema 1000, man blir lei av hylle etter hylle med Toro-produkter.

One of the things I really liked about England was the grocery stores. They got all you ever need!

18 kommentar to “asda is known for memorable famous marketing campaigns.”

  1. Nøve said

    åå ja, jeg tenkte da jeg var på rema i dag at jeg skulle ønske det var m&s. :(

  2. maanebarn said

    Hej Miira:)
    Jeg vil bare spørge dig hvordan du har designet din blog?
    Jeg har akkurat startet blog i wordpress men får ikke til headeren. I standard-designet kan man bare have header i 940×198 format. Desuten er der også vanskelig at få bakgrunden til. Hvis du har tid til å svare vil jeg sætte stor pris på det – du har nemlig den fineste bloggen av alle jeg følger på Bloglovin.
    Mvh Julie

    • Jeg har gjort det selv, men du må sette deg inn i CSS først. Og det kan jeg nesten ikke hjelpe deg med, men spør på forumet om det er noe du lurer på! :)

      • maanebarn said

        Okay, håbede der var en nemmere måde end CSS – men så vet jeg da hvor jeg skal begynde! Tak for svar:)

  3. LH said

    Jeg vet dette hører creepy ut men jeg virkelig elsker å bare gå rundt i matbutikker når jeg er i utlandet, spesielt i england. Gud, som det er så masse å se på! Seriøs, ble dere virkelig kastet ut? O.O

  4. Thea said

    Haha ja jeg blir fortsatt like overrasket av å gå rundt i matbuikken vår her hver gang, finner liksom alltid noe nytt! også er det så mye billigere og!

  5. Caroline said

    Åh, elsker utenlandske matbutikker! Når jeg bodde i Paris i høst kunne jeg bruke timesvis inni matbutikkene der, for å se på alt det rare og morsomme og spesielle de har, som ikke vi har i Norge. Fine bilder :)

  6. kinewt said

    Åh, tro meg, du blir fort lei matbutikkene i England! Det ser kanskje ut som om de har alt, men er enkelte ting som er helt umulig å få tak i som jeg brukte lang tid på å komme over!
    Som.. grovbrød. Skikkelig norsk grovbrød med skorpe! Alt brød i england er så proppfullt av sukker at jeg blir sprø. Og lakris.. seriøst, det finnes ikke lakris i dette landet! Spesiellt salt lakris, slik som sånne hodeskaller/hestesko/føtter.. finnes ikke. Og tacokrydder! de lager bare fajitas her. Ei engelsk venninne hadde aldri sett noen lage taco før jeg lagde det en kveld.

    ååh jeg kunne skrevet mange sider om alt det rare de mangler i butikkene her, haha! Typisk norsk jeg, vil bare spise det jeg kjenner til!

  7. Linn said

    Haha, jeg kommer garantert til å kjøpe meg Spongebob-kake om jeg flytter til England :p

  8. Marianne said

    åååååh, jeg savner også matbutikkene i england. Jeg bodde der i 3mnd og var nabo til en Tesco^^ shit nå fik jeg lyst på tesco-bagel:P

Legg igjen en kommentar

