in the netherlands, sprinkles are commonly used as a sandwich topping.

mars 28, 2011

av Mariann Lunde

12 kommentar to “in the netherlands, sprinkles are commonly used as a sandwich topping.”

  1. Hilde said

    Så utrolig søtt! Aww

  2. Utrulig arti bilde! :D

  3. Linn said

    Haha, elsker det! Du ser ut som en kake.
    Og sandwich topping smaker ikke noe godt. Har et par pakker liggende i kjøkkenskapet, som jeg dro med meg i fjor sommer fordi de så kule ut ;p

  4. monajenten said

    Næhhh så skjønn du er:-D

  5. Dette var det første eg tenkte på! <3

  6. Thea said

    Æhh, inspirasjonsmappen! utrooolig kult!

  7. Sandra said

    jeg så deg på exhibition i dag. hehehehe

    dødskult bilde! du er herlig (:

  8. Marie said

    Toppingen er sååå goood! Hagelslag heter det :D

  9. sinsyykt kult : ) herre, det der bildet digget jeg :) Det er nyskapende, mye å se på og tar blikket med på en helt ny reise.
    v.h.Ayja.blogg.no

  10. Marianne said

    hehe veldig vittig, du ser ut som en rampete liten jente som har raidet godteskuffen ;)

Legg igjen en kommentar

