any month that starts with a sunday will have a friday the 13th.

april 3, 2011

Søndag. Mer kaos enn ro.
Jeg klarer ikke like søndagene, det er som en hvilepause på helt feil tidspunkt, en dag hvor vi bare venter på uken som kommer mens alt står stille rundt oss.

Kanskje hadde det vært annerledes om jeg satt på café. Om jeg så en film med min beste venn. Om jeg hadde isbiter til brusen.

Can’t seem to enjoy the Sundays anymore. It’s like a break where you don’t need one. Maybe I would feel different about it if I watched a movie with my best friend. Or had ice cubes in the freezer. Maybe.

5 kommentar to “any month that starts with a sunday will have a friday the 13th.”

  1. Eline said

    komme ned til meg og ha en fin søndag med jentefilmer og godteri jaaaa <3

  2. så enig. søndager er den kjedeligste dagen i uka jeg vet om.

  3. Tulpar said

    Helloooo. Your blog is very nice. I liked it. I have very interesting blogs. You should visit and follow my blogs. Thanks.

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com/

    http://turkicfamily.blogspot.com/

    http://tulparturkdunyasi.blogspot.com/

  4. Anniken said

    Har sendt deg en mail :D

Legg igjen en kommentar

