producers of high quality, small batch chocolate argue that mass production produces bad quality chocolate.

april 6, 2011

På en onsdag sitter jeg og jobber med noe annet enn portretter for en gang skyld – jeg jobber med fotografier av sjokolade! Disse bildene er langt ifra ferdige, meeeen – yum yum likevel.

Today I’m working on these photos of chocolate, yum!

8 kommentar to “producers of high quality, small batch chocolate argue that mass production produces bad quality chocolate.”

  1. Linn said

    Nå fikk jeg lyst på sjokolade! :D

  2. Burde jeg være småflau over å vite at sjokoladen er fra Moliére? Jeg ELSKER skikkelig sjokolade! :D

  3. Marte said

    Fine! Nå ble jeg veldig sulten på sjokolade :)

  4. Monajenten said

    Wow! Helt fantastisk lekre bilder! Nammmmmmmmmm:-)

  5. Kine said

    Utrolig kule bilder! digger spesielt det første av de :)

Legg igjen en kommentar

