many photographers consider an art nude photograph to be a one that studies the human body, rather than the person.

april 7, 2011

Nå har jeg lagt bak meg seks aktfotograferinger på to dager. Puuh.
Jeg fikk så mye respons på innlegget hvor jeg spurte om noen av dere kunne tenke dere å være aktmodeller, jeg kunne aldri gjort dette prosjektet uten dere. Fortsatt ute etter flere om noen kunne tenke seg det!

Og, jeg har blogget om workshoppen i matfotografering vi hadde sist fredag om noen er interessert i å lese, bare kikk her.

I’ve had six shoots the past two days, puuh. Can’t believe how many of you that wanted to help me out with my nude project, without you there would be no book. Still looking for models if any of you want to! You can read about our workshop last Friday here.

Legg igjen en kommentar

