march.

april 12, 2011

Mars..

..begynte med at det var på tide å ta seg sammen, bli seriøs med skolearbeidet.

Og innimellom kle seg opp, når helgen kom og man kunne ta pause.

Sjuende mars kom og jeg dro på skoletur til Solent University i Southampton, UK..

..forelsket meg i Asda..

..mørkerommet..

..og storformatkameraet.

Jeg gikk med dette skjerfet nesten konstant..

..i alle fall når jeg ikke gikk i favorittkjolen fra Topshop.

Mars var måneden for store forandringer, jeg ble singelMira.

Jeg spiste mat andre hadde laget til meg..

..samt fotograferte mat på skolen.

Jeg tilbrakte tid med gode venner..

..noen ganger var den tiden foran kamera.

En måned i berg-og-dal-bane ble avsluttet i sollys og jeg syns det er fint at mars er over og at sommeren er foran.

March started with getting serious at school, followed by a school trip to Solent University in Southampton, I wore my dress from Topshop a lot (and my brown fuzzy scarf too), March was the month for big changes and going from in a relationship to single, I had lots of good food (mainly prepared by others) and started taking photos of food at school too, I spent time with good friends (and some of that time was spent infront of the camera). A month of ups and downs ended and I can’t wait for summer to come.

2 kommentar to “march.”

  1. Amandabow said

    For et nydelig hår :)
    sjekk ut bloggen min da vel ^^
    http://amandabow.wordpress.com/

Legg igjen en kommentar

