most cultures and regions have their own independent celebrity systems.

april 12, 2011

Umm. Så ja. Jeg har druknet meg litt i skolearbeid i det siste, jeg innser det. Men i dag kalte han i kassen på Rimi meg for kjendis, så da innser jeg at det er på tide å vise at jeg er i live igjen.

Fortsatt sånt jeg driver på med på skjermen, sjokolade og aktfotografering. Ikke samme kontekst, heldigvis. I morgen er det presentasjon på matfotograferingen og jeg kan egentlig ikke vente til det er fredag ettermiddag og bokprosjektet er levert inn til trykk.

Da skal jeg ta på meg denne kjolen igjen, teipe opp bildene på veggen igjen, ta frem maskaratuben igjen, logge meg på livet mitt igjen. Flere som ikke kan vente på påske?

I feel like I’ve been hiding under a pile of school work and I guess it really is the truth. When the guy behind the counter called me a celebrity today I realised it was time to get back to blogging. So here I am. Still working on food photography, still working on the nudes. Not the same project, thank god. Must say I’m looking forward to Friday, to Easter, to wearing my Topshop dress and putting on make-up again. Someone else out there that’s looking forward to Easter?

8 kommentar to “most cultures and regions have their own independent celebrity systems.”

  1. can’t wait! skal bli så herlig godt med ferie! :D

  2. Stine Standal said

    Eg håper eg får lov å stikke innom og bla igjennom boka over ein kopp kaffi når den er ferdig? :)

  3. Så moro å bli gjenkjent :) Du må slutte å poste de sjokolade-bildene :p

  4. Monajenten said

    Fine sjokoladebiter og fine deg<3

  5. Stine said

    Nydelig kjole! Hvor er den fra?

Legg igjen en kommentar

