a single sheet within a book is called a leaf.

april 14, 2011

Dette er stort sett livet mitt i dag, jeg jobber med ferdigstilling av boken i Indesign og det ene øyeblikket føler jeg at det går strålende, det andre øyeblikket mener jeg at alt er dårlig. Opp og ned, men jeg gleder meg til å se boken på trykk, ha den i hendene, bla gjennom ark med mine fotografier på. Jeg har sommerfugler. Mange.

My life looks like this today, working on the book project!

6 kommentar to “a single sheet within a book is called a leaf.”

  1. Kristine said

    Å, det ser fantastisk ut! :D

  2. Monajenten said

    Ahhh InDesign<3 Gode minner;-) Jeg er sikker på at boken din blir helt nydelig Mira, fotografiene dine er helt fantastiske!

  3. Kor mange bilete får plass i boka?

Legg igjen en kommentar

