easter is a moveable feast, meaning it is not fixed in relation to the civil calendar.

april 15, 2011

Påske, 2010.

Wow. Det er visst påskeferie.
Om en time går jeg fra skolen og har påskeferie. Jada, jeg skal fortsatt jobbe med boken og aktfotograferingen, men jeg har undervisningsfri og ingenting annet på skjemaet. Rart. Og fint.

Siste dag før søknadsfristen for Norges Kreative Fagskole går ut, jeg kan ikke si jeg angrer på at jeg søkte, les innlegget jeg har skrevet for NKF-bloggen i dag her.

In an hour I’m leaving school and it’s officially vacation. Still have work to do, but I’m going to do them in my own phase. Happy Easter!

Én kommentar to “easter is a moveable feast, meaning it is not fixed in relation to the civil calendar.”

  1. Chris said

    Hey Mira,

    Chris fra Illustrasjon 2 her. Har fulgt bloggen din en stund. Liker virkelig arbeidet ditt. Har alltid hatt en interesse for foto itillegg. Lurte på om du har en webside eller lignende, portfolio side?

    Og siden du holde på med akt-foto noe jeg syns er verdig kult, sjekk ut han her. Har fulgt han også siden begynnelsen. Mye variert og bra, han har noen fantastiske (etter min mening) fotografier av diverse jenter. Kan gi deg noen ideer ;)

    http://www.conceptart.org/forums/showthread.php?t=83464&page=63

Legg igjen en kommentar

