in speech, the numbers 15 and 50 are often confused.

april 19, 2011

Jeg har funnet frem vårjakken igjen, det gjør hjertet mitt litt varmere at det var på tide. April, jeg liker deg.

Men jeg tror jeg har solstikk allerede for da jeg var på butikken og skulle handle femten bokser tunfisk til påsken så klarte jeg å kjøpe med meg tunfisk i olje, ikke min kjære tunfisk i vann. Det er litt drøyt med femten bokser av noe man ikke skulle ha. Herlig, hehe!

Finally time to get the shorter jackets out of the closet, makes me all fuzzy inside! And a totally random fact; I just bought fifteen boxes of the wrong tuna today.. talk about fail, haha!

2 kommentar to “in speech, the numbers 15 and 50 are often confused.”

  1. trille said

    Rart hva litt sol kan gjøre med en. Håper det ordner seg med tunfisken. Knis. :)

  2. Hei Mira, vet du har studiekompetanse. Har hørt tredje året på media er veldig intenst, og er derfor usikker. Vet du noe om dette?

Legg igjen en kommentar

