today, most americans eat a reduced breakfast most days, but may still enjoy a traditional hearty breakfast on holidays.

april 19, 2011

Så det ble ikke Kafé Spesial i går da de hadde bestemt seg for å holde stengt, jeg måtte gå for Zupperia sin kyllingsalat og hvitvin i stedet. Som for så vidt ikke er et dårlig valg. Og i morges sto jeg opp tidlig..

..bare for å møte dette trynet som absolutt ikke var klar for å stå opp klokken sju på en fridag. Så da la meg jeg igjen da, og vi sov inntil hverandre til klokken ble elleve og det var mer realistisk å åpne øynene.

Nå er jeg bare litt lei meg fordi det ikke er strålende sol ute som det var i går, men litt høyere ISO enn normalt og det ser i alle fall ut som om det er strålende sol på bildet. Kan late som. (Oppdatering: solen kom så absolutt til slutt og jeg beklager at jeg klagde)

Og nå er det frokost, på en påskeferiefridag er det lov til å ha hva som helst til frokost. Som feks brus.

Og tunfisk. Muligens fordi det koster fem kroner og det er sånt man må spise når man har spist kyllingsalat til 89 kroner dagen før.

Hei fridag, jeg har det ganske okei.

Didn’t end up at Kafé Spesial after all yesterday, but I did get my chicken salad and glass of white wine. Tried waking up early today, but that didn’t work either, the monster puppy made it clear that you don’t wake up at 7 am if you got the choice not to. Now breakfast; soda and tuna, haha, cheap and .. healthy?

Én kommentar to “today, most americans eat a reduced breakfast most days, but may still enjoy a traditional hearty breakfast on holidays.”

  1. Det er herlig med ferie ja! :)

Legg igjen en kommentar

