eighteen is also a surname, recorded in east anglia in the 18th century.

april 25, 2011

I går ble lillesøster 18 år, hun føles litt nærmere (om mulig) og når jeg ligger her i dag og er syk og forkjølet og snufsete er første helgen i juni alt jeg gleder meg til. For da ser henne igjen og får feiret dagen på ordentlig Mira- og Eline-vis.

My little sister turned 18 yesterday and she’s not so little anymore. Right now I’m feeling sick (again) and can’t wait until the start of June when I see her again and we will celebrate her day like we do best.

10 kommentar to “eighteen is also a surname, recorded in east anglia in the 18th century.”

  1. For noen koselig bilder :)

  2. Gratulerer til soesteren din!

    ps: Kan jeg komme med et forslag til et innlegg?
    DIY fotofremmkalling step by step, med bilder som viser nabber som meg hvordan man fremkaller selv? (Hvis du allerede har gjort det, saa maa jeg beklage!)

  3. gratulerer med dagen til eline (?) :D

  4. Eline said

    U r best.

  5. tonje said

    Utrolig fine bilder! Likte spesielt godt det første svart hvitt bildet av dere. Nydelig. Søsteren din ser mye mer voksen ut for alderen :)

  6. Ingrid said

    Du er så fin, flink og herlig. Dessuten har du det fineste håret.

    (Dere er søskenlik, forresten.)

    God bedring!

  7. Knutsvik said

    ay, the grainy ones too, Mira, they’re really great!

Legg igjen en kommentar

