misuse of emergency brake handles on trains is punished by a heavy fine.

april 27, 2011

Åh. Mira er syk. SYK.

Frokosten min. Siden jeg ikke har tid til å legge meg ned i sengen i og med at jeg har presentasjon av bokprosjektet mitt på fredag og før den tid har jeg sånn cirka en million ting å gjøre.

Som pause bestiller jeg billetter hjem til Sørlandet til sommeren, det er viktig å ha ting å glede seg til! Som for eksempel hytteturer, iskrem i Lillesand og Hove-festivalen. Åh!

I’m feeling sick. Again. My breakfast today is paracetamol to make sure I get through the next two days, my presentation of my book project is coming up on Friday and Saturday and I have a million things to do. Now I’m about to order train tickets for the Hove festival this summer, can’t wait!

5 kommentar to “misuse of emergency brake handles on trains is punished by a heavy fine.”

  1. Trille said

    God bedring, og lykke til på fredag. :)

  2. god bedring, kjipt å være syk… :/

  3. Høres ut som det blir en perfekt sommer på deg :) God bedring.

Legg igjen en kommentar

