a true lace is created when a thread is looped, twisted or braided to other threads independently from a backing fabric.

april 29, 2011

Dagbladet.no

Okei, så jeg så jeg var aldri klistret til tvskjermen under sermonien, jeg trodde aldri jeg skulle skrive et slikt innlegg, men hey, jeg må bare si… at kjolen var nydelig. Helt fantastisk nydelig. Kate valgte uten tvil drømmekjolen min (og drømmekjolen til en million andre jenter akkurat nå). Og jeg kan ikke være mer enig med utslått hår, jeg har aldri forstått at alle bruder absolutt må ha håret opp i en tett knute. Jeg liker hår! Ja til hår!

(Det var alt jeg hadde å si og jeg kan ikke helt tro at jeg faktisk publiserer dette.. men okei, la gå)

I can’t believe I’m posting a blog about this.. but I can’t help myself. Kate choose the most beautiful dress and if I ever was to marry that would be my number one dress (yes, I’m sure there’s a million girls out there thinking just the same about now). And I can’t agree more about the hair, who said that brides should have their hair up in tight knots on their wedding day? I like hair, let’s show it! Okay, I’m gonna shut up now, can’t believe I’m about to publish this post.. but oh well.

7 kommentar to “a true lace is created when a thread is looped, twisted or braided to other threads independently from a backing fabric.”

  1. Lene said

    I ditt forsvar VAR virkelig den kjolen nydelig og utslått hår like så! :)

  2. Ch said

    Så enig, drømmekjolen indeed! Bare elsker blondene og de lange ermene. Hun så ut som en prinsesse, nydelig.

  3. Hehe ;) nesten umulig å ikke si sitt om kjolen og håret på denne dagen. Det var en nydelig brud. Det løse håret, og den klassiske og romantiske blonde-brudekjolen passet henne perfekt.

  4. Elin said

    Jeg elsket kjolen hennes:) Den var veldig vakker og fin:) jeg så det heller ikke på tv-en, men har sett det i reprise på nettet:)

  5. Ida said

    helt enig, utslått hår er finest!

  6. Tenk at det ble McQueen. Åh <3

  7. Marianne R said

    Haha, morsomt at du har et slikt innlegg ;)

    Nå er det alt for lenge siden jeg har lest bloggen din så har mye å ta igjen. Liker deg og bloggen, og monstervalpen!

Legg igjen en kommentar

