the term anti-climax is used to describe something that appears to building to a high-point, but which proves to be disappointing.

april 30, 2011

Nå er jeg ferdig med bokpresentasjonen. Jeg tror det gikk bra, men det er vel helst slik at det blir litt antiklimaks når man har jobbet så mange måneder og lagt så mye energi og hardt arbeid i prosjektet sitt.. og så er det over. Den forventede lykkerusen og voldsomme følelsen av lettelse kom liksom aldri.
En ti minutters presentasjon etterfulgt av et par sørgelige oppfølgningsspørsmål og litt tilbakemelding fra lærere rettferdiggjør ikke helt det man har jobbet så lenge med.

Forsiden av boken!

Jeg skulle gjerne vist hele boken jeg (etter andretrykk vel og merke), men boken består av aktfotografier og selv om man er tøff nok til å stille opp i en bok så er man nødvendigvis ikke klar for en blogg. Enda. Så vi får se, kanskje er det noen modeller der ute som tør at jeg viser frem mer av boken når den er helt ferdig og som den skal være.

Men hey, det er lørdagskveld og jeg har ikke tenkt til å sitte inne i kveld. I kveld blir det (etterlengtet) rødvin og kanskje må jeg til og med ta av meg ponchoen til slutt.

Kos dere i været!

My book presentation is finally over. Ten minutes of explaining what I’ve been working so hard on the past months and five minutes of feedback doesn’t really justify all the time and energy I’ve put into this project, the feeling of relief isn’t there like I expected. But oh well, I’m going to enjoy this warm and sunny Saturday anyway, maybe even my poncho will come off at some point. Enjoy the sun everyone!

5 kommentar to “the term anti-climax is used to describe something that appears to building to a high-point, but which proves to be disappointing.”

  1. Trille said

    Gratulerer! :) Og jeg skjønner følelsen. Håper likevel du kjenner god ro i sjela. :)

  2. Sushibird said

    Grattis med overstått prosjekt! Jeg synes tittelen på boken var veldig fin, og likte det rene designet på forsiden. Hvor har du fått printet den?

  3. […] Jeg fikk godkjenning av Margrethe til å vise frem hennes dobbeltside i boken min.. […]

Legg igjen en kommentar

