april.

mai 1, 2011

Jeg kan ikke tro at vi allerede har kommet til mai.

April startet med matfotografering etter matfotografering.

Både hjemme..

..og i studio.

April var måneden for å gjennomføre bokprosjektet og jeg hadde fotograferinger nesten hver dag..

..i tillegg til at jeg brukte endel timer foran skjermen..

..men til slutt kunne jeg holde min egen bok i hendene og den følelsen er ubeskrivelig.

Midt i april kom solen og jeg ble lykkelig.

Selv om jeg klarte å gjøre meg selv ulykkelig innimellom også.

Jeg hadde med meg Sofie foran kamera et par ganger denne måneden også..

..selv om jeg mest poserte alene.

Jeg inntok min del sunn mat..

..iblandet min del usunn mat i et påskeegg sendt fra min kjære mamma.

Lillesøster ble atten år og voksen..

..og jeg begynte å planlegge neste gang jeg ser henne.

April avsluttet jeg mens jeg hadde på meg denne genseren..

..og feiret levert bokprosjekt med gode venner.
Jeg håper mai blir like bra som siste del av april!

May has arrived and this is what I’ve been doing the past month. Working alot on my book project, eating healthy (and unhealthy.. Easter and all), enjoying the sun. I hope May turn out just as well as last part of April.

6 kommentar to “april.”

  1. Elin said

    Fine og flotte bilder:)

  2. Ida said

    wow for noen flotte bilder du har tatt! Med en fin tekst til..

  3. gratulerer med boken!

Legg igjen en kommentar

