from the 16th to 19th centuries, hot chocolate was valued as a medicine as well as a drink.

mai 2, 2011

Nei nå er jeg lei altså.
Jeg har hatt helt treningsstopp fordi livet mitt har vært et berg-og-dal-bane-liv de siste to månedene i tillegg til ekstreme arbeidsmengder, magerutene som begynte å synes har gjemt seg igjen og da er det bare å komme seg tilbake til treningen. Så hei, i dag er første dagen i resten av mitt liv osv, og jeg er på vei til Actic for å løfte tungt!

Men først en kopp (sukkerfri) kakao!

Havn’t been exercising as much I should have lately and now it’s time to get back. My abs aren’t showing anymore, but that will soon change cause I’m off to lift some weights at Actic.. about right now!

4 kommentar to “from the 16th to 19th centuries, hot chocolate was valued as a medicine as well as a drink.”

  1. jeg syns nå sjokolade fremdeles er medisin jeg;)

  2. Stine said

    Fotograferer du i jpeg eller raw når du tar hverdagsbilder? De er alltid så vakre. :)

Legg igjen en kommentar

