egyptians wore various cosmetics not only for aesthetics but to protect the skin from the desert sun.

mai 3, 2011

Hey, dere er så stille! Gi et lite pip da!

Anyway. I dag føler jeg meg som student. Jeg føler meg veldig student når jeg drar på meg høye hæler og legger på eyeliner på en tirsdag. Tirsdag. Sånn er det når man har studiedag dagen etter og det er wineyard på Garage.

You’re all so quiet! Speak up! Anyway, I feel like a real student when I’m putting on my make up on a Tuesday night to go out for some wine. I guess that’s what happens when you have the next day off and it’s wineyard at Garage.

18 kommentar to “egyptians wore various cosmetics not only for aesthetics but to protect the skin from the desert sun.”

  1. Anonym said

    Jeg er så utrolig glad for at du begynte å blogge igjen, du tar nydelig bilder, ikke bare de du tar til skolen men også de «hverdagslige».
    Lykke til videre og kos deg med vin kveld ;)

  2. Piip :) Jeg følger med bloggen din fast, men jeg skal definitivt bli flinkere til å legge igjen en kommentar.

  3. anita said

    jeg må nok si meg skyldig i å være alt for stille! digger bloggen din, men legger aldri igjen kommentar, unnskyld for det :) :( ha en fin kveld!

  4. Har du noe tips til hvor man får kjøpt billig fotoutstyr på nett?

    • Tja.. jeg har brukt keh.com endel ganger, men det spørs hva slags utstyr du er ute etter og om det skal være brukt eller nytt? Ikke minst om det skal være digitalt eller analogt? :)

  5. Oda said

    Føler meg og ganske skyldig i stillheten, men jeg er dårlig på å kommentere generelt :p skal skjerpe meg!

  6. Hilde said

    Hohoi! *bråke!* Kos deg på fest!

  7. Helene said

    Pip-pip!
    Jeg elsker håret ditt!

  8. Jeg er her, men har blitt så dårlig på å kommentere. Jeg skal skjerpe meg. Du er nydelig. :)

Legg igjen en kommentar

