the poncho was created by the ancient peoples of the andes.

mai 3, 2011

Fordi jeg elsker ponchoen min. H&M, 100 kroner, sånt kan man like.

Because I love my poncho. H&M, 100 NOK.

4 kommentar to “the poncho was created by the ancient peoples of the andes.”

  1. Emilie said

    Haha, så morsomt, jeg har akkurat samme poncho, og jeg kjøpte den til akkurat samme pris! Jeg har tatt av duskene nederst da, liker en preppy look bedre enn en hippie look :)

  2. Sandra said

    Wow, den var kjempefin! Den hadde vært super om ikke det var så utrolig varmt hos meg. Jeg er litt mer innstilt på å friske opp sommergarderoben! :D

Legg igjen en kommentar

