freerunning is a form of urban acrobatics in which participants use the city and rural landscape to perform movements through its structures.

mai 4, 2011

Ingenting gikk som det skulle i dag. Faktisk ingenting.

Vips så sto vi midt på motorveien med en bil som ikke var annet enn død død død. Og da hadde vi akkurat vært og hentet nøkkelen til Karl sitt lager og var på vei for å hente første flyttelass. Haha. Så bilen er på verkstedet, flyttelasset er fortsatt på rommet hans og vi har spist smågodt som trøst for alle planer som ikke gikk slik som de skal. Nå er jeg lei smågodt og gleder meg til trening i morgen.

Apropo trening! Jeg var så vidt litt modell under bokprosjektet til Nina Bratbak, og da var jeg løpende jente på tredemøllen:

Jeg syns jeg ser akkurat passe sliten ut og så sliten skal jeg forhåpentligvis bli i morgen også. Se mer bilder fra hennes bokprosjekt her.

Wasn’t really able to help Karl move his things from his old apartment when the car broke down in the middle of the road today. Great. Had some candy (a lot) instead and now I’m ready for the gym tomorrow. Take a look at this project by a classmate, I’m aiming for being just as worn out tomorrow as I was on the treadmill when this picture was taken a while ago.

4 kommentar to “freerunning is a form of urban acrobatics in which participants use the city and rural landscape to perform movements through its structures.”

  1. Vanja said

    Hei! Var innom bloggen din fra NKF. Går første året på medium og kommunikasjon no, og har veldig lyst å utdanne meg innen foto. Eg føler ikkje eg mestra faget så veldig godt enda, siden vi berre har lært grunnleggande og ikkje så spesielt mykje meir. Må du vere veldig dyktig for å komme inn på linja, eller lærer du masse der?

    • Hei Vanja! Du trenger ikke noen særlige forkunnskaper før du begynner på fotolinjen, man begynner veldig grunnleggende med blender, lukker og ISO, så det er ikke noe å bekymre seg for :)

  2. Amandabow said

    Haha, for et kult bilde :D

Legg igjen en kommentar

