on the holmes and rahe stress scale for adults, «change of residence» is considered a stressful activity, assigned 20 points.

mai 4, 2011

Så hyggelig at noen av dere la igjen en kommentar og sa ifra om deres eksistens i går, det liker jeg!

Ingen grunn til å hvile i dag selv om jeg inntok en liten mengde søt hvitvin på Garage i går, i dag er det studiedag og studiedagen er dedikert til å hjelpe venn Karl med å flytte. Han skal ut fra kollektivet sitt og forhåpentligvis snart inn i et annet, og siden ingen fortjener å måtte flytte alene (det er jo tross alt det kjedeligste som finnes) så skal jeg hjelpe til med det jeg kan hjelpe til med, om det så bare er for .. moral støtte, og ikke muskelkraft.

I kveld blir forresten resultatene fra Norges Fotografforbunds Landskonkurranse lagt ut her, det kribler litt i magen min da jeg vet at to av mine bilder er blandt de premierte. Iiik. Men nå, pakking, kjøring og flytting!

Thanks to those of you that left a comment on last post, good to know you’re there! Even though I had a few glasses of (too sweet) white wine yesterday, it’s no reason to take it slow today. Karl is moving out of his room in his old apartment and no one should be packing their things alone, cause that’s the most boring thing ever. I’ve offered my help, at least I can be his moral support!

6 kommentar to “on the holmes and rahe stress scale for adults, «change of residence» is considered a stressful activity, assigned 20 points.”

  1. Er på utkikk etter et billig 50mm, helst nytt. Enten 1.8 eller 1.4. Har du noen tips til hvilket jeg bør kjøpe og hvor ?

  2. Jorunn said

    Skal krysse fingre og tær for deg da… Spennende…
    Selv er jeg endelig frisk nok til å begynne å lese, så det er nettopp det jeg skal til med nå.. ;)

  3. Ine said

    Jeg må si at du tar veldig fine bilder :) Hvordan klarer du å alltid få så fint lys? Hadde vært veldig gøy med et innlegg med noen fototips, både teknisk og kreativt, bare et forslag! Jeg selv er veldig glad i å fotografere, men føler bildene mine mangler «det lille ekstra», en «wow-faktor», hvis du forstår :p

    • Jeg kan sikkert skrive et innlegg om det om det er av interesse :) «Hemmeligheten» bak mange av bildene mine er ikke verre enn at jeg overeksponerer littegranne, eventuelt kompanserer med blits. Men aller mest liker jeg å bruke det naturlige lyset som er der :)

Legg igjen en kommentar

